Notice! Notice!! Notice!!!

This blog was created but not updated for long time. Now we are updating this blog as well due to some reasons and its own advantages. For updated information of the Movement please visit www.worldamity.wordpress.com

Thursday, April 7, 2011

देशको पुनर्घोषणा !

Posted by Ram Kumar Shrestha on August 25, 2010
क्वान्टम-कविता शृंखला
By – मधु माधुर्य, मस्को
“मोराले मन्दिरै भत्काउने पो हो कि”
भगवान थरर काम्दै हिंडीरहेछ मेरो सामु
पशुपतिनाथको देशमा
उसको छाडा बसाहाभन्दा पनि उद्दण्ड भैरहेछु
मृत्यु नै मेरो देह-रक्षक भई सकेपछि
मैले कुन मूल्यमा अब कोसंग डराउनु पर्यो ?
प्राकृतिक रेफ्रिजेरेटर खोलेर
लेकको पहरामा फलेको ताजा भीर-मह खान्छु;
कृष्ण-सागर तर्दा चकमक हराएछ
जुनकिरी अटेरी भएकी बेला-
एक झिल्को आगो खोज्न
अरिंगालको गोलामा हात पसार्छु
मनोरंजन बिनाको जीवन पनि जीवन ?
गोमनको टाउकामा चढेर
बिच्छीहरुको रेस्लिंग हेर्छु
गैंडा चढेर गोहि र घोरलहरुको जल-क्रिडा हेर्छु
बिरेनून भनेर नाईट्रिकसाइनाइड खाएछु
कति नमीठो छ्या – तीतो/ दुर्गन्धित !
मह र विष जुधेर “हेंगओभर” भएछ क्यार
मातेर सुनखानीको भीरबाट “डाइभिंग” गर्दा
तामाकोशीको पिंध स्पर्श भएछ -
त्यहाँ सालिग्राममाथि शार्क पो निदाई रहेछ
माछा निदाउंदा आँखा किन हो खुला छ ?

आफ्नै जीउमा सम्भावनाका पखेटा पलाएपछि
यात्राको रहरलाई पिंजडाभित्रको सुगा बनाउने किन ?
आँखाले नदेखेको ग्रह-उपग्रह घुमफिर गर्छु सपनीमा
गाउँ-शहर फर्कदा विपनीमा
उही बेहाल छ देशमा :
निमुखाको लागि अझै गास, बास, कपास छैन
नवगठित सरकारै छैन, नयाँ सम्बिधानै छैन
दक्षिणमा १०-२० ओटा दशगजा छैनन्
पूर्ण कपिलवस्तु र भलो गर्ने पशुपति छैनन्
लोड-शेडिंग भएरै हो त ?
लोकतन्त्रको मुख उज्यालो छैन
नेपालमा सिंहदरबार त छ
सिंहदरबारमा नेपाल छैन
देश-चलाउनेहरुको बथान त छ
तर त्यो बथानमा नेपाली छैन
दुतावासको कर्मचारी मसंग सभासद भनी झुक्किएछ
मार्छु भनी दिएको धमासको कुनै लेखाजोखा छैन
डण्डीफोरले उमेरमै हिरोसिमा र नागासाकी बनाइ सकेको
मेरो आदिम गालामा प्रेमछाप लगाउन
प्रेमिका ” आइ लभ यु ” भन्दै झुन्डिन खोज्छे
मेरो घोचो जस्तो ” स्लिम”/सुरिलो जिउमाथि
तर सक्दिनन्
मेरो देह-रक्षकले मृत्यु-डण्डी देखाउंदै
मबाट तिनलाई पन्छाई रहेछ
आक्रामक प्रेम-प्रकोपबाट बचाउन हो कि !
तैपनि किन डराई रहेछु म आफ्नै देशमा ?
टुलुटुलु मुकदर्शक हुँदै एउटा अप्रिय दृश्यको -
“मानचित्रमा क्रमश देश हराई रहेछ”
अर्थात् अब गुराँस हाम्रोलागि नफुल्न सक्छ
डाँफेको नाचगान हाम्रोलागि नहुन सक्छ
पृथ्वीमा घामको पहिलो झुल्को हाम्रो नहुन सक्छ
मेची-कोशी-महाकाली हाम्रालागि नबग्न सक्छन्
हाम्रै पहिरन, बोली भोली हाम्रा नहुन सक्छन्
अर्थात् हामी हामी नहुन सक्छौं
हाम्रो छाया हाम्रो नहुन सक्छ
हेर्दा-हेर्दै सिंहदरबार देशको हुन छाड्यो
हेर्दा-हेर्दै देशको मान्छे देशको हुन छाड्यो
कोही  न कोही देशको हुन छाड्ने हैजा चलेजस्तो छ यहाँ
दिन-दहाडै
प्रताप मल्लको काठमाण्डूमा
पिशाच (भेमपाएर्) हरुको समेत नराम्रो दुर्गन्ध आइरहेछ ….
कि विभत्स चलचित्रमा जस्तै पिशाचहरुले मान्छेलाई टोक्दै छन् ?
र टोकिएका सबै फेरी पिशाचमा रुपान्तरित हुदैछन् ?
के हामी सबै पिशाचका उमेदवारहरु हौँ ?
कि हामी अझै सग्ला / जिउँदा छौं ?
यसरी त कहाँ हुन्छ र बाँच्न ?
कसले सिकायो यसरी बाँच्न ?
के म जिउंदै छु यो पिशाचको लस्कर घुम्ने देशमा ?
के म जिउंदै छु जनता र देश गुम्ने समयमा ?
म मेरो अस्तित्व परिक्षण गराउन
प्रयोगशाला जान्छु ज्ञान- विज्ञानको -
रगतमा पिशाच-अणुको उपस्थिति “नेगेटिभ” देखियो
तन्तुमा नेपाल र कोष-कोषमा नेपाली भेटियो
उठें म, म जस्तै मान्छे खोज्न
उठें म, म जस्तै मनहरु खोज्न
हजारौं सहिद, वीरविरंगनाहरुले
छाडेर गएको
अमर क्वान्टममा
म ब्युझिसकेको रहेछु
खिया लागेको खुकुरी उद्यौने
वा चुडिएको घुएत्रो जोड्ने
समय यो होइन
परमाणुबमको भकुण्डो हान्ने
लेजरबिमको गुलेली सोझ्याउने
समय यो होइन
यो आँट /आत्मविश्वासको समय हो
यो सहि निर्णय / अन्तिम जन- विजयको समय हो
विश्वासभन्दा अग्लो सगरमाथा हुनै सक्दैन
विश्वासभन्दा अग्लो कुनै अर्को सोचाई हुनै सक्दैन
हामी त नेपाली हौँ  नि !
कहाँ कसले उडाउन खोज्दैछ -
नेपालीको स्वाधिनताको बिश्वास ?
सार्वभौम नेपालको विश्वास ?
देश-प्रेममा नेपालको बिश्वास ?
त्यो विश्वासको झन्डा अझै सफा होस्
बिहानको नीलिमा जस्तै
कुनै कालो दागबिहिन….
कुहिरोबिहिन…
काला-धमिला आकृतिबिहिन…
ए पिशाचहरु !
तिमीहरुको निधारमा
म एउटा जरुरी सूचना टाँगीदिन्छु -
” तिमीहरुलाई टोक्नेले
तिमीलाई शरण दिएन भने
तिमीहरु यही माटोमा बस
जहाँ तिम्रो जन्म भयो,
र मान्छेलाई नटोक
माटोलाई नचिथोर !..”
मृत्तकहरु मार्न
म को हुँ र ?
किरा-फट्यांग्रा नमार भन्ने
मान्छे म
भो तिमीहरुलाई पनि मार्दिन
जुन दिन तिमीहरुको
एक सुकामा बिक्रि भएको थियो
त्यहिबेला तिमीहरुको मृत्यु भैसकेको थियो !
अभाव, दुख र मृत्यु नै मेरो देह-रक्षक भई सकेपछि
मैले कुन मुल्यमा अब कोसंग डराउनु पर्यो ?
पाइला बढाउछु
निर्धक्क म देशको माटो समाउँछु
झ्याली पिट्छु म -
यो देश नेपाल हुनुपर्छ
यो देश संधै मेरो /हाम्रो हुनुपर्छ
आकाश-धर्ति साक्षी राखेर
देशको माटो छोएर
म यो देशको पुनर्घोषणा गर्दै छु:
यो देश नेपाल हो
स्वर्ग टल्किन सक्छ
हिमाल उठेर पनि
तराइ फैलिन सक्छ !यहाँको आदिबासी
नेपाली हुँ
केहि नभएपनि आफुसँग
देशको लागि -
आफैलाई आहुति दिन सक्छु म !
अगस्त २३, २०१०

No comments: